shopping!

Idag gjorde jag som jag sa att jag skulle göra. Tog med mig kortet och köpte det jag ville ha utan att egentligen stirra mig blind på priserna, skönt!
Resultatet blev såhär!

Svart jacka från H&M


båtig tröja från H&M, hehe :)


Örhängen till mamma på morsdag från ur & penn


Tröja från H&M


Bikiniöverdel från gina, ska köpa underdelen också när den kommer!


Tröja från H&M

Så du var man aningen fattigare, men det vare värt! Glömde dock att köpa mitt älskade båthalsband men jag gör det i veckan om det finns kvar! Danke till Johanna som hjälpte mig som fan idag :)

Jag har kommit fram till en sak. Det är ju helt sinnes i huvet va lite pengar man får ut som student :O asså det är typ 1050 i månaden tror jag, och då är tanken att man ska betala allt själv. Kolla in detta:

Kläder, smink, smycken
Mobilen
Träning- typ gymkort
Nöjen- bio, fika mm..
fest- alkohol är inte det billigaste, sen bussar till och från osv..

Har staten tänkt att ungefär tusen spänn ska räcka till allt detta? :O asså det ser ju vilken efterbliven unge som helst att det inte är möjligt! Jag kom nyss på att det kan va bra att ha mamma och pappa ibland!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra Sandra äntligen spenderar du :D <3 !

2010-05-30 @ 21:50:32
URL: http://luciasslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0