schexigt

Hade faktiskt glömmt att min syrras boyfriend som bor i Kalmar skulle komma idag. Så jag vart lite chokad när han tittade fram. Eftersom min syrra aldrig vill spela fotboll med mig hade han lovat att göra det! Han har spelat i nåt spanskt lag så jag va ju tvungen att kolla upp om han va nå bra ;) Så vi drig med oss Caroline ut och plågade henne lite, det va skönt ;) Kan ju inte låta bli att malla mig att jag nu har spelat fotboll med snyggerik i E.M.D:s kusin, för det är just vad han är! Jag tycker det är lite fräckt att min syrra är ihop med han, hallå? men det tkr inte hon så haha.. 
aa jag vet, träningsfri dag.. Men det va ju kul!
Och sen kanske vi ska köra lite matcher i badminton också, yeah!

Nu regnar det ute, sug.. Jag sörjer det med en kaka i min hand! asså vet nu hur gott det är med kakor eller? :O det är liksom så mmhh, schexigt ;)


Och föresten har jag fixat maränger som står i ugnen nu! Jag brukar aldrig baka, brukar vara den som står och tigger när syrran bakar. Men jag har kommit på att det egentligen är smartare att baka själv. Då behöver man inte tigga, bara äta tills man spyr :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0