sandy's teori!

Jag har tänkt på en sak! Det här är helt och hållet mina egna teorier, men jag påstår att varma och fina sommardagar gör oss smalare än rengiga sommardagar. Koll in det här!

Fin sommardag:
*Du badar. Även om det inte känns så, så förbränner du ganska bra med kalorier då!
*Du tappar aptiten i värmen. Det beyrder att ditt kaloriintag inte blir lika stort.
*Strandpromenader, även dom bränner fett!
*Du är ute vilket betyder att du inte har tillgång till ditt kylskåp, ett ganska stor bov när man bara är hemma.

Regnig sommardag:
*Du kollar på en film, och då följer lätt snacksen med!
*Du går och fikar för det finns inget annat att göra!
*Du är inne och degar för att vädret inte tillåter annat
*Du tröstäter lite just för att vädret är dåligt.

Så med detta vill jag bara säga att jag vill ha en fin sommar! Inte bara för att det är helt underbart, utan också får att pricka in på punkterna om fina sommardagar! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0