så får man inte göra

Eftersom både pappa och caroline är borta kändes det som att det va läge för en hemmakväll med mamma ikväll. Så jag har inte gjort så mkt, kollat på talang och käkat onyttigheter.. Jag gillar egentligen inte hemmakvällar men det kan va skönt ibland, kanske.. haha!

Jag ska erkänna en sak för er.. Det bär emot men aa.. Jag kom nyss in.... Får en träningsrunda på cykeln... Okej jag vet att jag redan har tränat idag och man ska inte träna flera gånger på en dag men det va verkligen perfekta förhållanden, kändes så sjukt frestande att köra en sväng innan läggdax. Så det fick bli så. Och det va huuur underbart som helst! Det här med cykling kommer alltid va nåt speciellt för mig, farten ger mej adrenalin som fan :) Tror jag ska börja köra lite långa rundor nu på veckorna. Saknar faktiskt mitt gammla cykelflipp lite :)
Iaf så körde jag i 1 timme och 1 minut, hade en maxpuls på 181 och brännde 881 kcal.


Mina kära cykelkläder va på, allt va perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0