persolnliga tränare

Egentligen är min syn på personliga tränare jättebra. Dom är ju toppen för människor som inte vet hur de ska göra för att uppnå sina mål.
För er som inte vet hur det funkar med en personlig tränare ska jag berätta det. Man går iväg till nån som kan ämnet, säger vad man vill uppnå med träningen och så gör dom ett program utifrån dina mål. Man kan även ha en personlig tränare med när man tränar som peppar och ger goda råd.
Jag har varit iväg till två personliga tränare, en för kanske två år sen och en nu i vintras. När jag har sagt mina mål med träningen har dom sagt samma sak båda två, att jag inte behöver gå ner i vikt. Okej tackar det tar jag som en komplimang men hallå, jag är inte där för att fiska efter komplimanger ju? Enligt mig ska en personlig tränare inte kommentera kundernas mål hur galna målen än är. Dom ska bara lyssna och göra ett program utifrån det. Därför måste jag dissa personliga tränare litegrann, iaf om dom inte lyssnar på ens mål!


Kommentarer
Postat av: secret s

sandra jag tror att du ser lika gårdjes ut i alla vikter :)

men iaf, det jag skulle säga var att nu ska jag jogga!! Jag har tillomed satt på mig springkläder så nu blir det av :)

2010-05-16 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0