onsdag, en perfekt dag att dra ner på matintaget!

Jag tkr att onsdagar är en perfekt dag att dra ner på maten lite. Först och främst har vi sovmorgon så jag äter aldrig frukost på onsdagar. Idag till lunch åt jag lite kyklingbitar stekta i nån kryddmix, en bit gurka och så drack jag vatten. Inte för att jag blev speciellt mätt på det men det spelade ingen roll eftersom vi bara hade två lektioner. Sen åt jag ett äpple och ett hårdbröd också innan träningen. Träningen gick bra med tanke på att jag fortfarande är lite mesförkyld.. 
Sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: Gym. Blev löpning, crosstrainer och cykling.
Längd på passet: 1 timme och 40 minuter
Maxpuls: 183
Förbrännda kcal: 1532

Nu ska jag äta middag, blir korv och pasta. Ska försöka att äta mest sallad. Sen blir det ingen mer mat idag, ett glas vatten innan läggdax. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0