lördagsträning!

Efter stan gick jag ner och tränade! Det gick skitbra idag, hur kul som helst. Jag höll en snittpuls på 170, för er som fattar vad jag menar med det :) Kunde dock inte hålla på så länge som önskat men aja, så blir det ibland(oftast)..
Jag hade även köpt "lunch" på stan. En fitnessmacka, ett äpple och en loka! fast jag åt bara äpplet för jag va inge hungrig :)

Sammanfattning av dagens träning
Träningsform: 2 typer av crosstrainer och löpning
Längd på passet: 1 timme och 30 minuter
maxpuls: 187
förbrännda kcal: 1206

Det va ju lite smart att köpa en bikini innan träningen, hehe. Då fick man lite mer motivation att köra hårdare. Den sitter ju trots allt snyggare om man blir smalare! Kanske va lite dubbelmoral att äta godis sen när jag kom hem men, lördag är ju lördag liksom. det går inte att undvika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0