iii

Träningen gick faktiskt bra idag. 2 timmar brukar kännas länge men det flöt på. Men shit vad allt som gick på tv sög! Brukar ju bli lite roligare att träna om det är ett okej program att titta på samtidigt. När det blev reklam för wildkids trodde jag att det skulle börja så jag blev överlycklig, tills jag insåg att det inte alls va så. Då ville jag lipa, ne men typ. Det är ju ändå ett program i hög klass! ;)

sammanfattning av dagens träning:
Träningstyp: 2 typer av crosstrainer, löpning och roddmaskin
Längd på passet: 2 timmar och 2 minuter
Maxpuls: 190
förbrännda kcal: 1435

Bokade in mig på spinningen tills imorn också! Det blir spinningmåndag varje måndag ut nu, kanske fler dagar också, men det passar lite dåligt med tider tyvärr...

När jag kom hem hade pappa köpt glass till mej, men icke att jag ens tittar på den nu! haha. Den får vänta tills fredag, minst :)

Nu ska jag packa lite sovgrejer och dra mig in till stan, övernattar hos David.

Jag har räknat ut att det inte är några fler helveckor kvar för mig nu! Denna vecka har jag fotbollskolegrejs på tisdag, nästa vecka är det studenten och veckan därpå tänker jag inte gå i skolan på fredan iaf! :) jihooooeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0