I love ledigheter!

Visst är det skönt med lite ledighet? Borde finnas mer av den varan.
Igår va jag som sagt på skräckkväll hos Josse på Frösön. Vi vart rätt många där, det va jävligt kul! :) Sen sov jag över där också, kan nog inte påstå att det vart så många timmars sömn direkt så det blir nog rätt tidig kväll ikväll. Sen när jag åkte hem runt fem på eftermiddan gjorde jag upp en plan, tänkte åka hem och äta och sen ta bussen in och träna direkt efter. Men sen såg jag ju att golds stängde 7 så det va ju liten mening. Eftersom det regnade va jag inte så sugen på att dra ut och cykla heller så då tänkte jag köra ett program som jag har hemma. Men när även internett fuckade ur kändes det ju värdelöst att köra utan musik.. Jag bestämde mig för att cykla ändå, fast inte vädret tillät det. Ni vet ju hur jag är, det finns liksom inga alternativ. När jag tog på mej pulsklockan insåg jag att inställningarna på den hade fuckat ur dom med. Jag började undra vem fan det va som inte ville att jag skulle träna idag!? Men jag sket i det, körde ändå. Och det blev den långa rundan fast jag inte hade tänkt det, vallsundsbron och sen torvalla. & jag klarade mig från regnet så jag är nöjd :)& nu har jag fixat pulskolckan så den ska gå som vanligt igen. Förbättrade min tid med tre minuter föresten, haha. Fast jag har inte börjat jaga tid ännu, det kommer snart!
sammanfattning av dagens träning:
Träningstyp: cykling som sagt
Längd på passet: 1 timme och 51 minuter
Maxpuls: 186
förbrännda kcal: eftersom klockan va cp såg jag inte det, men skulle gissa på ungefär 1900

Nu har jag precis tagit en varm dusch och dragit på mej mjukiskläder och snobbentofflor, underbart. Ska gå och ta lite efterrätt medans det finns kvar!
Juste, jag tog ju med mig kameran till frösön men jag glömde helt bort att ta några kort, haha good sandy!!
 Så jag tog nån annan bild som kändes skön. Från Gran Canaria för två år sen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0