hyllning!

Jag måste hissa mina vänner när det gäller träning! Jag har tänkt att skriva detta inlägg för länge sen men det har inte blivit av, så jag gör det nu! Måste bara säga att jag är imponerad av många av mina vänner. Många som aldrig brukar träna alls har tagit tag i det och är ute och springer och dyligt, super! Jag är den typen som blir jätteglad när någon gör något ovanligt, som är bra. Jag är stolt över er brudar!
Ser även flera som är helt sockergalna som börjar tagga ner lite, tänker efter. Ibland händer det att dom säger nej, skippar godiset eller så. Det är så kul att se när folk bestämmer sig! För det är det som är hemligheten, att bestämma sig. Ingen annan kan bestämma åt dig, du måste känna det själv. Och sen är det bara att fiska hem alla framgångar! 

När jag ändå snackar om att bestämma sig och så kan jag ju dra min mamma som ett exempel. Shit förut, hon klagade alltid på att hon tyckte att hon va mullig osv.. Hon sa helt ärligt att hon va avundsjuk på mej att jag hade ork och motivation till att träna så mycket. Jag sa inte som dom flesta skulle ha sagt ba"men nej mamma du är fin som du är". Jag sa som det var,att det finns bara en som kan göra något åt det, du själv. Sen tog mamma faktiskt tag i det, viket jag aldrig trodde skulle hända. Hon gick liksom från stadium"en liter smör på pastan" till stenhårt med viktväktarna. Minns inte riktigt hur länge sen det va men aa, hon har iaf tappat galet mycket vikt sen dess! Hon kanske inte vill att jag säger hur mycket, men det är lite galet iaf tkr jag! & nu brukar hon säga att det va jag som fick henne att ta tag i det, att jag hade rätt med det jag sa. Bra känner jag, någon som förstod vad allt handlar om! 
Nu har det nästan vänt lite, att jag blir avis på mamma. Det är lite jobbigt att höra hennes uttalande om att "det är så bra med glass och godis för då går man inte ner i vikt lika mycket". mm klockrent va? haha fyfan
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0