Hellu!

Jag vet att bloggen är väldigt ful just nu men Lina har lovat att hjälpa mig med designen snart!

Jag har egentligen inte alls tid för detta nu men det får gå ändå. tänkte berätta lite om vad denna blogg kommer att handla om. Den kommer att handla om mig och eftersom jag är ett träningsfreak kommer det bli mkt inriktning på det! tex så kommer jag skriva om min träning, tips på träning, om olika diettips och hur jag äter.
sen kommer det säkert bli en del om min fritid och vänner och sånt, som dom flesta bloggarna :)

nu måste jag ta tag i allt äckelplugg vi har, har 10 minuter på mig! vi hörs!
& bilder kommer såfort min kamera är fixad :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen in i bloggvärden sandy ;:D haha , men vi kanske kan fixa designen i helgen :) KRAM <3

2010-05-03 @ 22:16:35
URL: http://luciasslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0