hejhallå

Inatt sov jag hos David. Vi kollade på avatar, den slutade sent och jag vet inte hur många gånger jag höll på att somna! Imorse när vi skulle med bussen va ju chaffisen störd i huvet som alla andra på stadsbussarna så vi va lite väl nära att missa den!

Dagen va väldigt onödig, som dom flesta andra dagarna! Men det är ändå kul att träffa alla så :)

När jag kom hem va pappa hemma. Jag hann bara öppna dörren så lät det såhär:
pappa: Hej sandra! Det finns lunch till dej.
sandra: men jag vill inte ha.
pappa: men det är ju paj!
sandra: men jag har ju nyss ätit i skolan
pappa: jaha, men du kan ju äta något annat, det finns mackor
sandra: eller så äter jag ingenting?
pappa: jaha jaja...

haha stackars pappa, han försöker verkligen att övergöda mej :)

Nu ska jag tagga inför spinningen, jag ska va bäst. hehe
& ikväll blir det lite lugnt, tv nån timme kanske :) kanske uppdaterar efter spinningen! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0