hårdare regler!

Idag har jag lärt mig en sak, att lite rivna morötter på 8 timmar är för lite om man även ska på ett spinningpass. Shit jag trodde att jag skulle svälta ihjäl. Förlåt, det ska inte hända igen!

Spinningen gick sådär, börjar bli rejält trött i kroppen nu. Har planerat in en vilodag på onsdag. Ska bli så jävla skönt. Jag måste erkänna att jag är trött på all träning nu. Visst att jag gillar att träna, men inte sex gånger i veckan... Men men, bara att hålla ut ett tag till!!

Nu är det vecka 20. Det betyder att det är fyra veckor kvar till sommarlovet. Det är säkert flera av er där ute som har gett upp lite, tänker att det inte är någon mening att börja vässa på formen nu. Men jag vill nog påstå att det är fel. På fya veckor kan det hända mkt!
Jag vet att vissa av er kommer vilja döda mig nu, men från och med igår började jag med hårdare regler när det gäller träning och kost. Fast jag kan inte börja träna så jättemycket mer än vad jag gör nu eftersom jag redan tränar väldigt mkt. Men man kan alltid skärpa till kosten lite extra! Kommer fortsätta med mina sockerfria dagar, lägg in några sockerfria helger och sådär. Har tänkt mig att mitt matschema kommer se ut ungefär såhär framöver:
Frukost: Gröt
Lunch: skollunch, men berydligt mer sallad än tidigare
Fika: frukt, hårdbröd, morötter eller mikrogröt(om du vill äta nåt gott ska du inte äta microgröt!! men det är nyttingt så det är värt enligt mej)
Middag: mammas viktväktarmat och mer sallad även här
Kvällsmål: helst ingenting, ett glas vatten. Men vissa dagar kan det bli nån frukt

För att hejda mitt otroligt stora sötbehov kommer jag fortsätta med ramlösavatten, tuggummi, te, hallon och blåbär!

Nuså har jag sagt vad jag ska göra, så ta efter mina regler om du har sommarångest! Fast jag vill inte att ni kör lika hårt som mej för det är inge bra, haha! Kom ihåg att det inte är någon idé att svälta sig själv och sedan träna jättemycket på det, det håller aldrig. Men lika väl som man kan töja ut magsäcken kan man krympa den, oj det där sa jag inte högt.... (; puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0