haha asså va?

Jag känner att jag kanske börjar bli lite jobbig med mina blogginlägg men jag måste bara berätta en grej som va så töntigt och sååååå typsikt min syrra så jag dör!!
Igår frågade hon om jag ville höra en krönika som hon hade skrivit. Hon ba"Jag har faktiskt använt dig som insperationskälla". Då blev jag ju rätt nyfiken, kul liksom att höra en tex om sig själv som nån annan har skrivit. Ända tills man får höra den..... hehe. Den lät ungefär nåt sånthär"- Jag har börjat se på fjortisar med andra ögon nu, deras blonda plattade hår, tuttarna upp till hakan och deras bruna hud som dom verkligen har jobbat på". Jag avbröt henne rätt snabbt och frågade om det där skulle va om mej. Och då svarade hon som om jag va dum i huve ba" jaa hör du inte det?" Det som är roligast av allt tycker jag är att hon inte verkar se sig själv, men det kanske är skönt?


En liten seriös bild på oss fick följa med. Det är alltså jag, världens största fjortis och sen är det min otroligt mogna och smarta syster. Jag vill också säga förlåt för att jag föddes blond, råkar ha större bröst än henne och för att jag blir brun i solen. Jag måste ju verkligen skärpa mig, det känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0