grymt!

Idag köpte jag det som räddar mina sockerfria dagar, tuggummi! Tre påsar för 15 spänn, måste ha vart nåt fel? men jag gilladere!
Skyndade mig att städa upp lite på rummet när jag kom hem, för att undvika allvarliga bråk när mamma kom hem! Efter det drog jag ut på cykeln, och som jag hade planer på så blev det ännu en rekordlång cykeltur! :D
Till stan, ut på frösön, över vallsundsbron, tillbaka till stan, till ope och tillbaka till Ås! Underbart. Hade tänkt att köra längre men cykelvägen tog slut så jag fick problem :P
Det finns massa bra saker med cykling, men två saker hatar jag.. Det första är all vind, shit va den förstör. Idag blåste det jättemycket, vallsundsbron trodde jag aldrig att jag skulle ta mig över, trodde jag skulle blåsa bort som en vante! Den andra saken är nästan ännu störigare, alla jävla äckliga flygfän som har noll kontroll och kör in i huvet på en hela tiden. Fyy jag hatar flugor och allt annat skit!
Om det blir fint väder imorn funderar jag på att cykla samma runda igen då, eller kanske lite lite längre?vi får se;)
sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: cykel som sagt
Längd på passet: 2 timmar och 15 minuter
maxpuls: 182
förbrännda kcal: 1602


Och mitt halsont är borta peppar peppar! åhh jag ska kyssa den som tog bort det! Kunde knappas bli bättre! :')

Nu ska jag måla mina naglar, lyssna på musik och sen kanske jag ska läsa lite i min svenskabok som jag läser i skolan. Sen kommer ju David och sover här, fast det är inte förns efter hans träning, typ 10.
puss på er! och om nån hade missat det så är det fredag imorn! chalalalala, livet flyter på förjävla bra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0