gomårrån!

Jag vaknar oftast före väckarklockan, det är nåt fel på mej :P Men det kan faktiskt ha att göra med att jag tränar så mkt, man blir piggare helt enkelt :) Så jag vaknade för bara en stund sen och min lektioin börjar inte förns ett. Men jag ska ta 10 bussen in till stan och jobba matte med rebecca. Vi slutar typ halv tre idag så helt ok!
Men shhhiiiiittt min dag har redan kört ihop sig lite... Fick veta igår att jag ska på nån utbildning till sommarjobbet(fotbollsskolan) klockan halv 6! Jag som hade tänkt att cykla idag efter skolan, men jag kommer nog inte hinna.. & vädret är kanon.. Frågan är om jag ska cykla efter, men jag vet ju inte hur länge den där skiten håller på. Jag får kolla med brudarna på skolan idag, får ta med mig kläder för gymmet i värsta fall. Man kan ju inte riskera att utsätta sig för två vilodagar på raken!! farligt farligt



Föresten har jag testat lite grejer när det gäller frukost, eller jag gjorde det igår och ska köra det andra försöket idag, kommer väll ut på bloggen ikväll eller imorn då! Då får ni se det spännande resultatet av frukosttestet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0