godmorgon!

Jag måste berätta för er om min dröm som jag hade inatt, haha så sjukt typsik sandradröm så det finns inte! :P Drömde att jag skulle på badhuset och att mamma ringde innan och frågade om jag ville äta lunch med henne. Det ville jag såklart, så vi gick och åt huuuuur mkt kinamat som helst! Vad jag inte tänkte på då va att jag skulle på badet efteråt och att man kanske inte ser sådär överdrivet undernärd ut efter ett besök på en kinaresturang... Så efteråt fick jag lite panik.. Som tur va så vaknade jag efter det, hann liksom aldrig komma in i själva badhuset. Haha jag vart väldans glad när jag vaknade iaf :P

Och idag har jag femtioelva tusen saker på mitt schema, ne men ungefär. Nu ska jag snart cykla ner till mina kära kusiner, Sen vill jag hinna sola i det fina vädret, sen ska jag på någotvis ta mig in till golds för träning och klockan fem ska jag va på tjejmiddag. Ska bli kul att se hur denna dag kommer gå ihop, haha det kommer bli något som blir lidande, men det ska inte bli träningen! kanske uppdaterar imorgon om dagens träning :) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0