gladare

Jag hann med allt jag ville idag! Skulle få skjuts in till golds vid typ tre. Precis innan vi skulle åka kom jag på att golds stänger fyra på lördagar, sämst! Eftersom det va väldigt fint väder gav jag mig ut på cykeln istället. Jag tvekade innan på om jag skulle orka årets första långrunda, den från Ås till stan-över till frösön och sedan över vallsundsbron och tillbaka. Allt slutade med att jag körde betydligt längre än så, faktiskt mitt livs längsta runda!! Det blev från Ås till stan-över till frösön och sedan över vallsundsbron, tillbaka till stan och bort till Torvalla och hela vägen tillbaka till Ås sen igen! Det va huuuur skönt som helst, och det värsta är att jag skulle kunna ha kört ännu längre om jag hade tid. Det är underbart att känna att alla dessa miljoner timmar jag har lagt ner på träningen det senaste året faktiskt visar resultat!
Föresten så älskar jag alla blickar man får av folk som sitter och softar med en glass i handen. Man ser verkligen att dom tänker "shit vilken sjuk idiot bruden på cykeln är". Men jag lovar, till sommaren kommer dom tänka tillbaka på den sjuka idioten på cykeln och ångra att dom inte hängde på! ;)

lite sammanfattning av cykelrundan:
Längd på passet: 1 timme och 54 minuter
Maxpuls: 194
förbrännda kcal: 1886

Nu ska jag på tjejmiddan, puss på er och träna hårt! Du kommer inte ångra dig, tro mej :)
Det är lördag, jag har tränat grymt bra, klart det blir lite godis :)


Kommentarer
Postat av: börjar på s.... och vill ha tjocka vader och gillar google-brännor

alltså sandy du är så himmla nånting så jag dööööör!!! avlider!

huuuuur vet du din maxpuls? hur vet du kalorierna? alltså vaaa?! helt sjukt!

btw, du är väldigt söt när du äter godis!

heehe jag får lite ångest nu alltså..jag som skulle fixa mina vader till sommaren, men jag tror jag tar tag i det imorgon, hehe. pusssss

2010-05-09 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0