fredag!

Idag är det fredag, det är sol som fan och allt är bra. Så det passade ju jättebra med ett nytt cykelrekord! haha undra hur länge till jag kommer hålla på såhär :P Men nu vart det iaf stan, frösön, vallsundsbron-tillbaka till stan, ope, tillbaka till stan, ut på försön och över vallsundsbron igen och sen hem till Ås. En rätt lång runda sådär.
sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: cykel då
Längd på passet: 2 timmar och 30 minuter
maxpuls: 186
förbrännda kcal: 1836

& imorn ska jag faktiskt lägg in en vilodag. Jag har ju trots allt cylkat mer än 10 min på dom här två dagarna. Nu känner ni inte igen mej va? haha ne precis. det är inte därför jag ska ha vilodag fattar ni va? Ne men jag ska festa med mina friendssss ikväll så då är det ju ingen mening att träna imorn. För er som inte visste det så är det bortkastat att träna dagen efter för man förbränner ändå ingenting, kroppen har fullt upp att förbränna alkoholen. Och sen är det inte bra att träna dagen efter heller för leverns skull. Det är samma sak som att träna när man är förkyld. Så nu vet ni det!

Nu ska jag alltså skynda mig att bege mig till Elin för lite grill där, sen blir det kanske stan? 
Men jag är redan sen i vanlig ordning, men puss ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0