fotbollsutbildning

Idag var det alltså utbildning inför fotbollsskolan, det va ju givande.... hehe not.
Allt va så planerat och det flöt på. Jag hoppade på rätt buss ut till frösön och allt. Sen när jag skulle ringa Rebecca som jag skulle dit med funkade inte det. Jag ringde säkert 20 gånger, men icke. Men det löste sig ju iaf, haha :)
Vi fick iaf lunch där, eller aa korv.. Rebecca gissade på det också, lite fräckt :P Men vissa lyckliga jävlar fick ju pizza, då kände jag att det lös lite mord i min blick, haha :)
På eftermiddan hade vi praktik ute på lövsta. Ni som känner mig lär ju fatta hur mycket jag frös då! Jävla väder.. Vad är det för fel på min kropp? Jag fryser ju alltid! Det kanske är nåt fel på mitt underhudsfett, jag skyller på det :)

Nu sitter jag och grubblar på om jag ska värma lite paj till middag eller om jag ska vänta tills mamma kommer hem och gör potatisbullar och bacon. hmm svårt val av många anledningar.
Och jag vet inte heller vilken buss jag ska ta in till golds sen.. Jag vill ta halv 7, men då blir det bara 1 timme och 30 minuters träning och det är lite för lite känner jag.. får nog bli en tidigare buss!

Ett annat problem jag har är att jag verkligen inte hinner plugga till geografiprovet imorn.. kanske 10 minuter innan jag går och lägger mej, vi får se!


Funderar ärligt på att skaffa spotifypremium! Skulle va sjukt nice att ha när man tränar. Men då måste jag köpa en ny mobil också tror jag :( Men mamma kom med en fin idé att om jag köper en telefon kan hon betala premiumet, kanske värt? Måste kolla upp det :)
fattar ni bilden föresten? haha jag och hon som också synt lite på mobilen tyckte vi va grymt smarta när vi kom på idén. Vi har alltså lika mobil, så vi tog kort med den ena på den andra, höhöh ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHA pizza asså....!!! :D

2010-05-25 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0