flyt

Tog sovmorgon idag, till 12. Sjukt skönt. Har blivit för lite sömn ett tag nu, finns för mycket annat att göra! fan, man har ju hela döden på sig att vila ;)
Det va väldigt växlande väder idag. Men jag passade på att sola lite när solen väl tittade fram, varmt och skönt :)
Tog bussen in vid kvart över tre för träning. Gick galant idag också! fan va glad jag blir när träningen flyter på såhär, det blir så himla kul att träna då! Hoppas det håller i sig. Imorn är det ju spinningmåndag också ;)

Sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: 2 typer av crosstrainer och löpning
Längd på passet: 1 timme och 42 minuter
maxpuls: 193
förbrännda kcal: 1280

Däremot har jag inte haft sockerfri dag idag eftersom det är morsdag.. Jag vet inte vad det är, har nog tappat lite va motivitionen för kosten, får hoppas att det blir bättre.
Och sen råkar jag veta att det inte kommer bli en helt sockerfri vecka heller. Tårtkalas på neu och sen studenten också, massor nu. Så jag funderar faktiskt på att köra en "salladsvecka" vilket innebär att det bara blir grönsaker till lunch. Tror jag provar imorn, jag vet ju inte hur min kropp kommer reagera på det. Om jag blir trött och hungrig hela dan kommer jag inte fortsätta. Om jag däremot bara blir lite hungrigare än vanligt kör jag på!


Känner hur mina talanger för pyssel utstrålas på bilden, höhö.. Men det är insidan som räknas, jag håller på den ;)
Nu är det bara jag och mamma hemma. Kenny har åkt hem till Kalmar, Caroline är på grillfest nånstans och pappa har åkt till Oslo på typ ACDC tror jag det var. Jag är glad för pappas skull, jag vet hur mycket han har längtat till det. Tycker lite synd om pappa ibland annars för att han jobbar större delen av dygnet och sen lägger han alla pengar på oss, han unnar liksom inte sig själv så mycket. Så det var han värd att göra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0