fina kvällar

Väldigt lyckad kväll igår! Supergod grillning och värdens mysigaste stämning. Väl inne i stan träffade vi andra kända ansikten också! Jag älskar fina kvällar, folk vågar liksom komma ut istället för att bara sitta hemma.

Idag har jag inte sådär jättemycket planer, skulle vilja gå på stan. Vill ha nya kläder och minst en ny bikini! Men vi får se, kanske tar det en annan dag också.

Funderar på att göra lite frukost nu, har bara ätit två kakor idag, men dom va underbara så dom lever jag länge på! ;)

Dagens minus är att det inte är sol.. hehe. Fast min hud kanske mår bra av det eftersom det vart en hel del stek igår! Min hud va rätt checkt röd sådär efteråt ;) Men man måste ju jobba när solen väl tittar fram! haha sa hon som kommer får hudcancer vid 25 års ålder.. :P men jag älskar att sola och jag vill va brun, Vad hände med negersandra liksom? Måste ju ha tillbaka det :)

Kanske uppdaterar mer sen idag, så håll koll mina coola läsare! hare bra, och njut av helgens härligheter!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0