dagens

När jag gick in på golds idag bestämmde jag mig för en sak, jag skulle inte gå ut därifrån förns jag hade brännt minst 2000 kcal. Det vart ett väldigt tungt träningspass, mina ben skakade ganska rejält efteråt. Men det va värt varje liten sekund! 
Sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: cykel, löpning, crosstrainer
Längd på passet: 2 timmar och 18 minuter
maxpuls: 186
förbrännda kcal: 2151

När jag kom hem va jag rätt hungrig så jag fixade lite återhämtningsföda. Det blev så mkt som vatten och gurka! haha kanske inte så mättande men rätt gött. Måste tippsa om ramlösa jordgubb lime. Väldans gött och inga kalorier heller! 
 Thumbnail

Så nu ligger jag på ett ganska rejält minus i kaloriintaget, inget jag kommer ångra!
åhh jag skulle kunna träna ihjäl mej!! fast det kanske är det jag håller på med men haha.
Jag önskar att man kunde träna hur mkt som helst.. då skulle jag träna typ 6 timmar om dagen och äta resten av min vakna tid! haha även att jag har tänkt i dom banorna ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, Sandra du är heeeeelt galen, men det gillar jag, jag skulle aldrig orka träna så mycke som du gör, men jag håller med det är faktiskt skönt att träna riktigt hårt, iaf efter! ;);) PUSS

2010-05-06 @ 19:37:05
URL: http://pureambition.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar vara duktig på det här, vad är maxpuls? :)

Bra blogg!

2010-05-06 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0