ännu en tisdag

Jag har aldrig jobbat så mkt matte i hela mitt liv som jag gjorde idag. Np, oskönt.

Efter skolan åkte jag hem för ovanlighetens skull! Fixade lite fika, om man nu kan kalla det för fika.. Microgröt..

Man ser ju på långa vägar att detta inte är speciellt gött. Det är inte ens nån mening att försöka piffa upp det med mjölk eller nåt, så illa är det med microgröt! Men det är smidigt som fan, tar 30 sekunder att göra och man blir ju mätt även om man bara äter lite. Inget socker eller fett i heller (Y) fast det blir ingen vardaglig vana tror jag... 

Jag lagade även min middag, betydligt godare! Ni som känner mig vet ju att jag alltid lagar rätt konstig mat när jag gör det själv. Det kan va allt ifrån köttfärs till räkor i nån påhittad sås. Så för att vara lite ovanlig idag lagade jag normal mat!! haha checka in detta ;) Vart ju okej tillslut. Fast jag har kommit på att jag suger på att laga mat! Det kokade över ett x antal gånger och jag trodde jag skulle bränna ner huset, men sånt händer ju ;)

Kötbullar, makaroner, kokta morötter, saltgurka(okej det kanske inte va normalt?) och mitt älskade mineralvatten till det! Asså mina nya salladsvanor, shit tror ju knappt att det är jag! Kokta morötter är ju mmmmmh! gött

Efter middan tog jag bussen in till mitt kära golds. Det va inge kul idag för jag hade ont i halsen, va trött i kroppen och tiden gick långsamt. Så resultaten vart väll inte på topp. Men 1250 kcal mindre är bättre än inga alls :)

& imorn är det vilodag! åhh underbart, jag har längtat! Men jag får hoppas att mitt halsont bara är tillfälligt för annars blir det jobbigt....

Nu ska jag äta en morot och njuta av tanken att vi har sovmorgon imorn! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0