2 veckor kvar

Min dator är bög, det bara är så..
Nu sitter jag och äter min älskade glass som jag har sparat hela veckan och lyssnar på musik. Faktiskt Sean Kingston. Han är så töntigt skön på nåt sätt, jag vet inte varför.
Dagens träning blev rätt lugn. Crosstrainer i 1 och enhalv timme. Förbrännde det jag skulle för att inte gå så mycket plus idag. Det blir hårdare pass i helgen!

Två veckor kvar nu, shit.. Föresten kanske det låter på tidigare inlägg som jag har slutmålet sommarlovet och sen lägger jag ner allt. Men jag har bara satt upp sommarlovet som en lämplig tid att jobba inför. Men jag kommer självklar inte sluta träna bara för att det är sommarlov! Vi får se, jag kanske taggar ner lite. Eller så blir det tvärt om, att när jag har mer tid blir det mer. Jag ska antagligen ta med mig cykeln till Smögen, 85 mils frakt, hehe. Men dieten kommer iaf gå åt helvette i sommar, och det ska den också! Jag ska inte ha några regler på den. Vad skulle en sommar vara utan allt skit man stoppar i sig? Ne, ingen diet under sommaren! :) Får väll helt enkelt ta tag i allt till hösten igen sen. För då ska jag ju till mitt älskade Egypten också!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0