förmiddan

Det va sjukt mycket folk i stan! Världens trängsel vid skolan(jag ville helst inte vara där när jag äntligen är ledig). Det tog rätt lång tid innan alla klasser hade kommit ut på trappan, och vädret va inte det skönaste vilket betyder att sandra fick blå händer och skakade som en gris, men det är ju inget ovanligt :P Min syrra fick stependium för bästa betyg, hon är lite smått översmart..Efter allt åkte vi ut till frösön på tages för att hämta tårtor. Och så tog vi lite lunch. Jag åt pommes och chickengnaggets! sjukt gott. hade inte ätit det sen i höstas då jag va på Lanzarote, och då åt jag det 14 måltider på raken(fel metod för "stay in shape", men det är bra för humöret!) så jag vart rätt nöjd på det då.
Asså jag måste bara tillägga att mina föräldrars uttalande om alkohol och studenten är såååå töntigt så jag dör! Hela tiden ba"aa men nästan alla här är underåriga och dom dricker ändå", hallå dom gjorde ju också det på sin tid?! :O Och sen ba"oj han såg full ut, ser du hur han vinglar?". Hahah så töntigt, jag ska fan visa dom vad riktigt fylla är ! Haha ne okej va jobbig unge jag är, men seriöst jag tål inte sånthär snack! Okej att föräldrar kanske inte ska uppmuntra sina barn att dricka, men dom måste ju fatta att det hör till ungdomen! punkt slut :)
 
lite bilder från dagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0