nu har vi nåt hälften mina vänner

Idag när jag kom hem blev jag glad i hjärtat, min syster dunkade nämligen min "the best of house" playlist!! Åh det kanske smittar av sig ;)
Idag i skolan gjorde vi egentligen inget speciellt, åt tusen pepparkakor och bara hade det mysigt :) Jag känner mig inte alls i behov av lov egentligen, men man kan ju ändå aldrig få för mycket av det!! :)
När jag kom hem åt jag mängder av julgodis och kollade på ett sjukt coolt program, Great white appetite. Jag är ju väldigt fascinerad av havet och allt vad det innebär, så jag blev kvar inne i hajarnas värld i över en timme haha. 
Och nu har ju föresten halva gymnasiet gått. Herre gudars vad det har gått snabbt :O Men det har ju varit gälet underbart, och den bästa tiden väntar tror jag :D Men jag måste ju erkänna att det känns tungt att man ska splittas från alla nya vänner om inte allt för länge. Vissa flyttar 10 mil bort, andra 100. Huvva!! 





Lina fixade finfin frilla på Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0