tagga stålveckan!!!

Igår kväll var jag som sagt med Anna. Först tittade vi på idol och sen gick vi hem till henne och tittade på Jackass the movie som vi har sätt säkert 5 gånger nu! Men den är ju helt underbar, vi älskar den :D Och det som inte skulle inträffa inträffade än en gång, jag somnade på Annas sjukt sköna säng.. Jag har aldrig lyckats se en hel film hos Anna utan att somna, så hon är väldigt van haha... 

Idag vaknade jag vid 12, elva timmars sömn va behövligt! :) Jag bytte om till träningskläder och peppade inför lite löpning, och vad händer? När jag kommer in är det stängt pga "personalutbildningar". Släng er i väggen!! Så jag fick åka hem..... Men om Sandy har planerat in träning så finns det inga andra alternativ, så jag fick köra ett litet program hemma istället, bättre än ingenting :)
Sen käkade jag gröt till lunch, på en lördag... Jaja men jag taggar inför stålveckan haha :D

Ikväll ska jag hem till Josse och mysa!
Puss ♥


En bild från sommarlovet på mig och Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0