Stan med Rebecca

Idag åkte jag in på stan tidigt som fan, eller aa vid 10. Gick och visade mamma allt jag önskar mig. Eftersom jag nästan aldrig spenderar mina egna pengar bestämde jag mig för att för en gång skull sätta sprätt på dom där 800 som jag tjänade förra veckan, så jag köpte två tröjor. Hoppas jag hittar något snyggt på rean efter jul också som jag kan handla upp resten av pengarna för ;)
Lite senare idag kom Rebecca in på stan. Vi gick först runt lite i affärerna och sen drog vi oss mot törners. Där vart det Clubbiz, mycket delikat. Dom har dock blivit lite väl dyra och taniga på senaste tiden, men dom är fortfarande goda! Där satt vi väldigt länge som alltid, bara pratade om allt mellan himmel och jord. Supermysigt! :)
Efter det vart det lite träning såhär innan juletider, och även en lång tid i bastun för att få uppleva lite värme!! :)
När jag väl kom hem bakade jag och min syster muffins som även det ska bli en julklapp!
Ikväll ska jag vara hemma och mysa med familjen. Äta julgodis och julskinka blir ett måste! :)



Glömde ju som alltid att ta kort idag.. Men som tur va hittade jag en väldigt beautiful bild på mig och Rebecca sen i 1an? haha göll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0