StålveckanS slut med stort S firas med tacoSfest med stort S

Igår tog ÄNTLIGEN den plågsamma stålveckan slut, och den har givit resultat som tur är!! Nej, man ser verkligen ingen skilnad på en person efter bara en vecka jag vet, men man måste börja någonstans. Och efter 10 veckor lovar jag att man ser skilnad! Inte för att jag ska fortsätta exakt såhär hårt, men det är ju bra att veta att det funkar när man kommer i krissituationer tex efter jul och innan sommarlovet hehe.
Efter skolan sprang jag 11 km för att kunna unna mig lite gottis med gott samvete när jag kom hem. Jag tog ett glas oboy och öppnade en ny paradisask, valde ut fyra praliner med omsorg. Jag ville gråta, så underbart var det! På kvällen åkte jag in till frösön. Eftersom mamma tyckte synd om mig att jag skulle behöva vänta hela 10 minuter på frösöbussen så väntade dom på mig och körde ut mig dit sen, hehe.
Väl där vart det tacoSfest som emma kallar det, haha mycket gott och trevligt! Sen vart det korre ofc, godis♥
Resten av kvällen spenderades i soffan framför idol och sen ute på okända vägar på frösön!

Idag är jag lycklig! -8 grader, helvete vad bra längdväder! Men innan jag sticker ut ska jag iaf börja med ett arbete i skolan. Lät tråkigt va? Men icke, för det är ett arbete om träning i hälsopedagogiken!! Man får typ skriva om vad man vill inom träning, så nu jävlar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0