Sandy mår illa som en gorilla

Dagens lunch fick mig att fundera. Det är ju ganska fränt att lite sås kan gåra en maträtt i toppklass så helvetes äcklig!! Mattanterna får ju helt enkelt skylla sig själva att eleverna protesterar och lämnar alla tallrikar på bordet då ;)

Idag på Hälsopedagogiken var vi på studiebesök på fristilen, det va kul :) Efter det gick jag och josse ner på stan och köpte godis + att jag handlade lite inför julbaket som jag skulle ha med mamma. Så när jag kom hem fikade vi lite och sen droppade även pappsen hem från Norgelandet.


Först bakade vi knäck. Och jag åt liiiiiiiite för många så det är nog därav mitt fruktansvärda illamående kommer hehe.


Sen bakade jag lite egna ehh aa? haha fan va beautiful dom blev erkänn! Det spelar ju ingen roll om jag bakar/ritar eller gör något annat kreativt, så ser det ju ut som att det är en 3åring som har varit i farten hehe. känns bra känns bra :)

Ikväll ska jag till Sara och dricka glögg med 2% alkohol i, crayz motherfucker!! Det va ganska kul att hon inte kunde köpa det själv för att hon inte va 18 tycker jag HAHA!! Rätt kul att Sverige har så sjuka lagar tkr jag, som att saftglögg skulle leda till fler alkolister? Haha coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0