paranormal activity 2

12 timmars sömn inatt, jag är lycklig haha :)

Igår kväll skulle jag och Anna egentligen se Jackass 3D men vad ser vi?! Jo att den har slutat att gå... Oskönt :( Men när jag tittade runt lite på vad det fanns för andra filmer så blev jag glad som fan! Paranormal activity 2!!! Jag och Anna som va värsta inne i 1an förut, det passade ju perfekt! Dock hade Anna redan sätt den, men hon va snäll och såg den igen. & ja, den va braa!! Har man sätt 1an måste man se 2an helt enkelt, för dom kopplade ihop dom på ett sjukt bra sätt tkr jag! I 1an va man rädd som fan, men i 2an var det betydligt värre haha :D

Idag har jag inga direkta planer. Ska städa rummet, slå in julklappar och kanske åka in på stan en sväng. Det känns faktiskt som att jag redan har lov, och har haft det ett tag nu haha för det va länge sen det va nåt plugg inför ett jobbigt prov nu, skönt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0