Ny design!

Som ni ser så har jag en ny design nu, allt tack vare Lina Didriksson! Supergulligt av henne att göra den tycker jag!! :) Och det roliga tycker jag är att jag inte hade sagt något alls om hur jag ville att den skulle se ut. Jag fick bara ett sms där det stog att hon hade fixat en "båtig design" till bloggen. Jag vart lite nervös innan, för jag menar det här med design är ju en smaksak och det är ju inte alls säkert att man tycker lika. Men jag blev ju supernöjd! Ens vänner kanske känner än bättre än vad man tror, för jag vart ju jättenöjd med min förra design också som Rebecca gjorde! :)
Nu har jag två saker med min blogg som är otroligt typsikt mig, namnet och designen. För i ärlighetens namn är jag ju träningsnarkomanen som alltid kommer att älska havslivet!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag först baka bröd(haha det är en julklapp) och sen ska jag till stan, och efter det lite dampträning för att rena mitt samvete. Juste jag skulle ju inte skriva om träning nu på ett tag, men aja. Ni vet hur jag är och ni kanske har förstått nu att jag vill ändra på det en smula, för mitt eget bästa. Men eftersom det sitter djupt inne i min skalle kommer det ta tid. Men nu har jag lov vilket betyder mängder av godis + träning lite då och då om mitt ben pallar. Sen efter jul kommer ni säkert få stå ut med min ångest hehe, men dom tiderna kommer senare ;)
PUSS♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den nya design?:)

2010-12-22 @ 14:04:17
Postat av: Sandra

Funkar den inte?:S

2010-12-22 @ 14:39:25
Postat av: Tildi

Funkar heeelt utmärk t!!

Hur fin som helst, verkligen du Sandy!

2010-12-22 @ 18:51:04
URL: http://pureambition.blogg.se/
Postat av: sandra

åh va bra :) tack tilda, jag gillar det båtiga över den :D

2010-12-22 @ 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0