Ni kan kalla mig skadaN

Just nu vill jag bara gråta, eller kanske kapa av mig mitt vänstra ben. För min skada har blivit sjukt mkt värre bara sen igår. Okej, jaa det var dumt att springa en mil med ett skadat ben imorse, men jag lever ju som ni vet efter mina egna måsten. Jag som inte skulle skriva om träning och kost på ett tag nu, men jag va bara tvungen att sörja över detta. Och jag hoppas fan att jag blir bra till jul för annars vet jag inte vad jag gör. Träingnen är mitt ända prepparat till att kunna svulla julgodis ju! Aja, det löser sig. Får väll ta 20 stålveckor fram till sommaren annars. Nog om det, för träning och kost är inte hela världen.. Inte för Sandy heller.. ? fuck haha

Idag efter skolan följde jag med Rebecca på stan. Det va supermysigt! Vi gick runt och luktade på alla möjliga dofter och drömde oss bort i hudprodukternas värld :)

Och ikväll blev det TV. Vart ju tvungen att kolla om min kompis klass var med på Ung och Bortskämd, och mycket riktigt så va han en av dom som satt i klassrummet. Det va lite kul att se :)

Men nu ska jag ta och behandla mitt FITTIGA ben. Please god help me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0