Min syster lever i krig

Denna söndag har jag lagt på vad ni förmodligen skulle tycka var skönt men som jag själv får lite panik utav, dega. Jag har inte varit utanför huset en sekund och knappt utanför mitt rum heller. Men aja, jag kanske behövde det på nåt sätt. Nu har jag precis påbörjat en "behandling" med starka salvor mot min muskelskada som jag har fått i benet för ett tag sen men ignorerat (fuck my life), och ska nu dra mig in mot badrummet för att noppa mina ögonbryn! 

titeln som kvällens puckobarn kammade min syster hem!
Sandra: Men Carro, är det inte ganska många gatubråk nere i Skåne där du bor?
Caroline: Nja, men det brukar vara skottlossningar ganska ofta utanför min lägenhet!

Jag fick föresten finbesök av min käre vän Karin ikväll också! Hon kom över med en lite julklapp till mig. Hon är ju väldigt "duktig i händerna" som jag brukar säga, så hon hade gjort värsta chokladasken och bakat massa fina praliner! Jag är imponerad, både av utseendet och av smaken! Tack hjärtat♥


Imorgon har jag en lektion och där är det redovisning som jag redan har gjort. Nödvändig dag va? haha. & Sandy ska inte vara "sjuk". Vilka framsteg jag gör (:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0