lite off

Tjabba tjena. Jag har varit lite off från datan nu för att det har varit full rulle, men nu har jag typ 10 minuter på mig att skriva lite innan jag ska ut i den mörka sogen! ;)
I torsdags var jag som sagt på middag hos mina kusiner. Det var supermysigt och gott! Min kusin Emma ville aldrig gå och lägga sig så lite senare på kvällen tog jag med henne ut på en promenad. Jag fick stora problem att få in henne sen haha




Sen igår var jag på stan. Hittade mycket kläder som jag tänkte visa bilder på senare ikväll :) Från början var det jag och Josse men sen droppade även dom bruna tvillingarna Jansson in samt Rebecca och Hanna. Vi gick runt och kollade lite och sen vart det 11ans grill. Fast jag tog själv en äppellunch på ICA moahaha!!
Sen på kvällen åkte jag hem till Rebecca, och sen kom massa fler tjejer också :) Vi kollade på film och mådde gött :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0