julfrukost på Scandic hotell

Imorse mådde jag bättre som tur va hehe, så då åkte vi in till Scandic hotell där farmor och farfar hade sovit inatt och åt julfrukost med dom där. Det var supermysigt, och där blev vi kvar ganska många timmar.. Haha Blomqvistare har verkligen problem att sluta prata, och ni som har mött min käre far och tycker att han pratar mycket så är det ingenting om man jämför med min käre farmor!! Haha, men det är ju lite kul också :)


Sandys lycka!


Ikväll ska jag på middag hos mina vilda kusiner. Vi får väll se vad som händer ikväll. I veckan när vi var där blev det ju rätt mycket innehokey med Alexander 3 år! Kanske blir en repris ;)
Men nu ska jag ta tag i livet och trotsa mitt helvettes ben, det blir längdspåret. Vi får se hur långt, men det känns skönt att det inte blev två vilodagar på raken som jag befarade!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0