jag blir tvungen att dricka giftiga vätskor...

Mamma kom nyss upp med ett glas vätskeersättning till mig eftersom hon tror att jag kommer dö om jag inte får i mig det. Hon åkte direkt efter jobbet och handlade, och hon valde hallonsmak "eftersom du gillar det sandragumman"... hymm jag vet ju faktiskt inte vad vätskeersättning är, vad fan det innehåller för skit. Det ända jag vet att det innehåller är freaking kranvatten som jag är livrädd för. När jag sa det till mamma sa hon att Ås vatten inte alls är farligt och att nästa gång hon kommer upp på mitt rum ska glaset vara tomt. Jag vet alltså inte hur detta ska gå till..... I have big problems!!

Idag vaknade jag iaf kvart i 12, skönt att få sova ut! Jag hade några helvettes timmar inatt när jag trodde att det var slutet för mig, haha ne men nästan. Men som jag sa till Rebecca, har man överlevt körtelfeber överlever man allt! Dock hade jag lite spyattacker på förmiddagen också, vilket innebär att jag inte är redo för skola imorgon...

Jag har roat min dag med att titta på "i form med Anna Anka", förjävla bra program. Jag vill ha Anna Anka som morsa, hon är ju stencool! ;) Jag ska fan bli som henne när jag blir stor, träna folk tills dom kräks över mig moahaha :D


Det otroligt farliga glaset........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0