jag å lisen

Idag efter skolan gick jag till frösön och mötte upp Lisa Jansson. Först gick vi till stora törners men Lisa insåg snabbt att dom inte hade kvar några clubbisar där så vi gick då upp till mittpunkten istället! haha :) Där satt vi länge som attan, tills kvart i 6 då jag blev tvungen att ta bussen hem med tanke på att det aldrig går några bussar ut hit till damp-Ås på kvällarna..... Men det var en supermysig eftermiddag iaf! Vi snackade vilt och brett om ALLT! Haha

Denna träningsfria afton ska jag faktiskt försöka att använda på bästa sätt, ta upp nåt plugg kanske? För i helgen ska jag vara fri till 100%. Puss på det!

Och imorgon är det fan slut på stålveckan, fy helvete vad skönt. Jag måste faktiskt erkänna att jag har lidit en del i veckan och jag hoppas att det har gett en gnutta resultat, vi låter vågen visa imorgon! ;) Jag är nervös..... Och sen måste jag även erkänna min längtan efter choklad. Jag gick faktiskt och spanade in våran godisskål idag efter middagen, tog upp en chokladkaka och luktade. Jag ville grina, att dom små jävlarna kan frästa mig så hårt. Typ styra mitt liv, alltså seriöst jag måste hitta något annat att leva för än sötsaker haha! Men jag tog ingenting iaf, och det ska jag inte göra förns imorgon! Blir det allt för jobbigt att motstå ikväll tänker jag fan gå och lägga mig, för nåt godis blir det inte! Jag ska fullfölja min nyttiga vecka, punkt slut. :)


Tog en vacker bild i damp-Ås när jag gick hem. Solen lös rätt starkt även om det inte framgår på bilden...? eh ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0