I'm a bad girl

Det kanske var dumt att träna två dagar efter man har legat hemma i sängen och spytt? Fast näe, jag känner mig ju bättre nu. Och jag körde mycket lugnt! Bara cykling, bara 2 mil :)
Så nu är jag glad, för om jag tränar resten av dagarna denna vecka betyder det att jag har tränat 4 dagar denna vecka även fast jag har haft parasitjäveln. Och 4 gånger på en vecka är för lite för Sandy, men det är ju inte för lite om man kollar vad som är hälsosamt.

Idag fick vi tillbaka våra matteprov och det va en lättnad! Efter det gick jag och mamma och åt lunch på Törners. Jag tog en räksallad med currysås, mycket välsmakligt! :)
På hälsopedagogiken idag fick vi googla på olika dieter, Me like! :D Josse hittade den ultimata "Skinny bitch dieten". Den lät ju rätt skön ;) 

Nu sitter jag och njuter av lite skön musik som ingen kan klaga på! Jag har nemligen skickat iväg mina föräldrar för att handla en nyttig fredagsmiddag för en gångs skull- Kycklingsallad! Dom var inte så pepp på det men jag gav mig inte, dom kan fan behöva va lite nyttiga ibland! Dock kommer dom inte att joina min sockerfria helg... 
Efter middagen ska jag träffa Anna, och vi ska titta på idol och bara mysa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0