hajar som käkar folk i Sharm el Sheikh!!!!!!!

Jag gick nyss in på expressens hemsida och läste något förfärligt! Att de har fångat i två hajar i Sharm el Sheikh.. Asså jag har faktiskt tänkt på det förut, att röda havet borde vara ett hav där det finns hajar. När jag var i Hurgada badade vi ju med vilda delfiner mitt ute på öppet hav och det känns ju konstigt om det inte ska finnas något farligt där ute. Men jahapp fuck alltså, det finns alltså farligheter även i det underbara landet.... Jag blev fan ledsen nu. Jag länkar om ni vi läsa mer --> http://www.expressen.se/nyheter/1.2237650/efter-attackerna-tva-hajar-fangade-vid-sharm-el-sheikh

Idag har jag iaf fått gjort lite på psykologifördjupningen. Sen har jag mest bara degat hela dagen.

Jag mår inte helt 100 än men imorgon ska jag iaf gå på skolan. Cryptosporidium, I hate you. Förstörde ju hela veckan som jag fan hade sätt fram emot!! Jag som skulle ha min stålvecka och allt. Det ända jag kan tacka Cryptosporidium för att att han hjälpte mig att gå ner 2,5 kilo!! haha yes, så nu ska jag inte förlora den nedgången utan jag ska fullfölja det med en 100% nyttig helg och sedan förhoppningsvis en stålvecka nästa vecka ;)
Jag hoppas även på lite träning imorgon, fast mamma kommer inte bli glad om hon får reda på det hehe. Jag spydde ju trots allt igår.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0