dag 2, nya upptäckter

Dagen började med att jag tog bussen i för att träna. Jag slarvade dock med frukosten, men om man tränar på morgonen är ett hett tips att skippa frukosten! Man tvingar då kroppen att gå direkt in på fettreserverna-vilket vi gillar starkt! ;) Jag sprang 9 km enbart på vilja. Mina ben klarar inte mer, detta var 5 träningspasset på raken utan vila.. Så imorgon vilar jag hårt, tror jag iaf :)
Jag åkte hem vid halv 2 och sen dess har jag fan inte gjort något haha.. Eller lyssnat på musik och rivit morötter typ! Idag till fika kom jag på en ny upptäckt! Eftersom det är så jävla tråkigt att bara äta hårdbröd piffade jag upp det lite, helt utan fett- Saltgurka! Det va gott, eller jaa gott vet jag inte men helt okej! :)

Ikväll ska jag städa, tvätta och kolla på i form med Anna Anka! Imorgon tar jag 12 bussen in, skönliv!

Jag räknade ut att denna macka innehåller 28 kcal, lika mycket som i tre briogodisar om ni vill ha en uppfatting om hur mycket det är!


Kommentarer
Postat av: rebecca

men sandra, man blir ju fan mättare på tre briogodisar! hahahaha

2010-12-07 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0