dag 1

Idag var det en nödvändigt dag i skolan. Tror aldrig att jag har skrivit det på bloggen förut haha :)
Jag och Tildis va på matten och gjorde klart veckans tal, lovely! På feken sen fick vi lära oss hur man bokför moms vilket också kan vara bra att veta. Sedan på psykologin fick vi jobba med vad vi ville, och det går framåt med min fördjupning! Till sist Nk, där vi fick jobba med redovisningarna. Så jag är nöjd med dagen, inge jävla dötid här inte haha :D

Efter skolan var tanken att jag skulle springa. Men jag gick tyvärr ut lite för hårt efter att jag blev frisk, så jag är redan galet sliten :'( Ingen bra start på stålveckan haha! Så jag åkte hem och gjorde något alldeles underbart, åkte LÄNGDSKIDOR!!! Det var -22 grader, spåret sög, jag hade inge glid, det va läskigt mört i skogen, min skidhållare gick av pga kylan, min teknik sög och jag hade ingen känsel i ansiktet. Men Sandy var lycklig ändå. Shit alltså, jag är sjukt pepp på detta! Jag kunde dock bara köra ett varv på grund av alla dåliga förutsättningar, istället för 8 varv som jag brukade köra förra året.. Men det kommer, tro mig ;)

Och dieten har gått bra idag. Även fast jag har mått psykiskt dåligt över hur jävla sugen jag är på godis. Jag tänker på choklad hela tiden och jag kan inte sluta!! Typ julgodis..... jävla julgodis. Jag vill ha :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0