björnen sover. not

Jag tror att jag är en aning efterbilven, för jag var helt säker på att det var tre veckor kvar tills jullovet. Men det va ju gött att detta är sista veckan, ungefär iaf.
Idag åkte jag längdskidor ofc för det va ju varmt ute. Och det var en stor dag inom längdåkningen för Sandy idag. Jag åkte nemligen 6,5 km spåret helt själv. Annars brukar jag bara våga åka 2,5 spåret för att jag tycker att det är behagligt att den inte är så jävla långt in i dom djupa skogarna, vilket betyder att risken för min stora fobi att bli uppäten av en björn avtar en aning. Men det har jag inte tid att tänka på nu, jag får helt enkelt riskera börjnfällan, för det suger en aning att köra 8 varv varje dag i samma spår som ni kanske fattar hehe.
Jag åkte 2 varv i 6,5 spåret. Jag är en aning sliten efter helgens träning. 11 km löpning och 28 km längd, finns en liten chans till vila imorgon :)

När jag kom hem började jag fixa iordning lite inför veckans käk. Jag gjorde fetaste fruktsalladen som jag kan äta ifrån när som helst i veckan och sen gjorde jag lite äggröra som jag tänkte värma och äta imorgon till frukost!



Tog ett litet smakprov med salt och peppar. Hur gott som helst! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0