2010, det bästa året i mitt liv.

2009 var ett år jag älskade. Jag hade inga förväntningar alls på det året eftersom mitt 2008 sög, eller ja det va inte ett toppenår med tanke på körtelfebern och flera av mina nära blev sjuka i allvarligare grejer och vissa klarade sig inte... Att 2010 skulle bli ännu bättre en 2009 hade jag knappt vågat hoppas på. Det är klart att även jag har haft nergångar under året, men i helhet har det varit helt underbart och jag har verkligen tagit vara på tiden vilket jag är glad över nu!
Det hände så sjukt mycket bra saker under 2010. Vissa var ögonblick som blev till minnen medans vissa var långvariga och saker jag kommer att uppskatta att jag hade hela livet. Jag kan ju inte skriva om allt som gjorde mitt år så bra, så istället har jag plockat ut 7 olika saker jag tänkte dela med mig av. Jag uppdaterar lite när jag har tid. Det blir ungefär som en lista som kommer se ut såhär:

2010
0,1- musikens år
0,2- familjen
0,3- träningens år, på gott och ont
0,4- sommarens upptäckt, yran
0,5- sommarens lycka, smögen
0,6- årets umgängeskvällar och fester
0,7- årets bästa av allt, vännerna



Så håll koll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0