Sluta blogga? Dax för Sandy's verklighet igen?

Jag har faktiskt tänkt tanken.. Inte för att jag inte tkr att det är kul men det kräver lite tid som jag inte har råd med och framförallt verkar alla bli så oroliga över vad jag håller på med. Jag vill verkligen inte att folk ska oroa sig över mig, för det är inte behövligt. Folk verkar ta det mer och mer seriöst.. Men vi får se hur det blir, kör på ett tag till ;)

Som ni vet har jag kört på rätt hårt med träningen det senaste året, och jag hade ju mina mål fram till sommarlovet. Sen nu har jag inte haft några mål, skönt. Men nu börjar det bli dax för verkligheten snart igen. Det är typ 13 veckor kvar tills novemberlovet. Det får bli min målriktning att klara mina nya mål till för då ska jag till Egypten på solsemester så det passar ju bra. Undra om jag vågar skriva upp mina nya mål här? Ja okej men reagera inte får hårt på dom snälla, jag har kontroll även om ingen av er verkar tro det :)

- Fortsätta att träna 6 gånger i veckan
- hålla en ännu strängare diet med betydligt mkt mer grönsaker. mamma och jag har redan bestämmt att det ska bli viktväktarna för hela slanten i höst.
- toppa pulsen till 200 igen(har bara klarat det en gång)
- helst bränna minst 1000 kcal under ett pass
- gå minus på kcal varje vardag och på helgen + - 0.
- hålla en medelpuls på 170 under träningarna
- gå ner 6 kilo.

Även om jag kanske inte kommer klara alla mål fram till novemberlovet så har jag ju något att jobba för iaf :) Hypra inte på mig, det är inga farliga mål jag har. Sandy överlever allt :)
Försten måste jag bara säga en förbjuden sak nu att jag redan har gått ner dom kilona jag gick upp under smögenresan! På bara en vecka, fan va glad jag blir när det lönar sig att jobba!! :)

& det blir självklart lika mycket mineralvatten som tidigare i höst :D

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag är glad, bara du mår bra :) och inte blir allt för smal ;) <3

2010-08-05 @ 03:04:32
Postat av: Sandra

Jag mår finfint och kommer bli lagom Smal :)<3

2010-08-06 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0