Fredag & lov! & Oskar Linnros......

Igår var livet ganska underbart vill jag lova!
Allt började med hamburgare till skollunch, ganska lovely! Efter det gick jag Filippa Lisa och Nadia ner och köpte godis på hemmakväll. Bättre godis får man ju leta efter! Sen gick vi till Nadias lägenhet och firade in lovet :)
Efter ettpar timmar drog jag mig till golds för lite workout och sen vart det stressigt hem eftersom jag skulle till frösön på förfest ungefär en timme senare och jag hade varken ätit eller fixat mig.

Iaf så såg min kväll ut ungefär nåt i den här stilen:
- Förfest i Rebeccas brors lägenhet med henne Carro och Emma.
- Vi tog bussen bort till folketshus. Tror vi kletade ner bussen med Carros tandkräm också? haha störda.
- ................. Vi gick på Oskar Linnros............................. haha den historian är väldigt komisk såhär i efterhand, och den är sekritessbelagd från min sida!!
- Vi åkte tillbaka in till stan och kom in på Solo.
- Vi gick till en läghenhet och firade en tjej som fyllde 18.
- Jag ringde pappa som kom och hämtade mig.
- Jag kom hem och började göra en jävla fruktsallad? Livsfarligt ...
- Jag gick upp och började packa inför fjällresan, men insåg att jag inte var i mitt bästa tillstånd för att göra det. Så jag gick och la mig i min säng, frös som en gris, och tillslut föll äntligen in i sömnens värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0