Vattenskoter med Ricky!

Igår tog jag den mest perfekta längdturen i skogen. Hyffsat varmt, vindstilla, nya spår i perfekt snö och lite senare blev det även blå himmel och solen tittade fram! Det kändes som att jag befann mig mitt på ett vykort. Brilliant♥
Efter det tog jag ett varmt bad och senare följde jag med mina föräldrar till ICA-Maxi för att styra upp det här med kosten lite. Jag köpte lightcola, en annanas, massa annan frukt, rågbröd, ingredienser till nya sportfrallor, turkyogurt och müsli. Mamma och pappa körde någon annan taktik, typ fläskkorv bea och sämlor? Jag skällde ut dom med all rätt känner jag ;)

På kvällen åkte jag in till stan och träffade Vincent först. Han va på en fest vid kyrkparken i en lägenhet så han drog med mig in där. Det va ganska kul ändå, skönt folk som va helt galna. Vincent bjöd på egengjorda drinkar som han var mycket stolt över haha :) Jag trodde att det var sista gången på typ ett halvår som jag va med han nu eftersom han pluggar till kemist i sthlm , men han skulle tydligen upp igen redan nästa helg haha.

Sen lite senare drog jag vidare hem till Josse som planerat. Spelkväll, haha väldans kul! Jag spenderade mest tid med att spela vattenskoter, och jag svek självklart inte min favvogubbe Ricky!♥ hahaha



Morötter och dipp vart kvällens gottigheter! Det går bra nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0