Stuglivet

Dagen här uppe i fjällen har varit kanon! Imorse åt jag först den största frukosten på länge och sen gick vi ut och åkte slalom. De hade snöat supermycket under natten så det var grymt skön åkning! Sen när liftarna stängde lämnade jag in mina skidor på vallning så vi får se om dom går kanon imorgon då som lovat. Det blev även afterski idag, med min granne här uppe. Haha det är ganska pinsamt egentligen för jag träffade han första gången när jag var 15 år, och då frågade han mig om jag inte kunde skjutsa honom hem. Han trodde alltså att jag hade körkort redan när jag va 15 år, och jag har aldrig vågat säga hur gammal jag är!! Och nu tycker han att jag ska söka jobb här också... Hallå jag är ett litet barn som går i skolan? Men det värsta av allt är att jag fan inte minns vad han heter, och det har gått för lång tid nu för att jag ska våga fråga om ni fattar vad jag menar.. Haha fail! Efter afterskin blev det längdskidor, hann dock bara 5 km men det sög ändå haha :) efter det gick vi upp och åt middag på restaurangen, renkött! Men nu ska jag sova mig i form, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0