& sen skidor igen

I förrgår var jag på stan och fikade med tjejerna som jag va till Åre med. Det var supermysigt, även om mitt sockerförbud 24/7 suger... Men jag överlever :D
Resten av dagen fyllde jag ut med välbehövade saker så som träning, städning och tvättning.

Igår var jag till Bydalen med Emma Lisa och Josse. Haha mitt sug efter mer skidor tycks aldrig mättas...
Det va jättekul, dock hade ju Jansson's lite problem med spyattacker och dyligt men sånt verkar man få ta när man har ätit chicken surprise i Egypten!
Lite senare åt vi sjukt god mat i Hovde, och efter ännu mer skidåkning satte vi oss på afterskin i Bydalen och drack varm oboy(även jag, vilket var en gräns på det sötaste som kom i mig denna vecka haha).
Igår på kvällen åkte jag hem till Rebecca. Det var jättemysigt, och plågsamt när emma kom med cheeseballs och godis.. Men mina problem att sukta kommer vara borta snart, och om inte annat har jag ju 60 punkter att läsa om varför jag inte ska äta socker ifall jag skulle tveka ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag fick nyss ett sms av mamma att jag skulle kliva upp och bädda sängen för att mäklaren kommer snart. Börjar bli dags att sälja huset nu, och om jag inte minns fel så kommer det en familj och tittar på det redan nästa vecka, läskigt!

Sen ska jag nog även träffa Vincent idag eftersom han åker tillbaka till Sthlm typ imorgon.
Även träning står på schemat ofc :)






När jag kom hem hade mamma lagt en låda med perfymer som hon hade hittat i förådet på mitt rum. Inga superbra var av en va herr men ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0